ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ISO ارزان

ISO ارزان

موسسه در ابتدا در منطقه کوچکی فعالیت داشت و اما با کوشش و تلاشهایی که در طی سالها از خودشان نشان دادند قادر شدند فعالیتهایشان را یصورت کشوری و سپس جهانی گسترش دهند. زیراکه هدف اصلی رئیسان تولید کردن محصولات مرغوب و با کیفیت تر برای مصرف کنندگان خود در سراسر دنیا است. بخاطر همین دلیل است که کلیه جهان معروف شدند و برندشان برسر زبان ها افتاده است. و یکی از دلیل دیگر متحد بودن سازمان های دارای ISO با همدیگر است که استاندارد معقول برخوردار هستند و با همین استدلال موجب ترقیشان ایجاد کردند. گذشت زمان موجب شد نوع های متنوعی بوجود آید که هر شرکت یا سازمانی بخواهد مدرک دریافت کند ابتدا میبیند کدام نوع با عملکرد شرکتشان متناسب تر است تا بخواهند آنرا بگیرند و بکار ببرند.

و در مرحله دوم نیازمند هستند بسازمانهای مطمعن جهت اخذ نماد مربوطه رجوع کنند تا براحتی آرم دریافت کنند چونکه امروزه دیده شده است بعضی افراد منفعت طلب با هدف کلاهبرداری ساختمانی جهت هدفشان تاسیس میکنند تا افراد داوطلب پولهای زیادی اخاذی کنند و سپس بسرعت متواری میشوند. بنابراین لازم است مدیران انتخاب دقیقی با داشتن اطلاعات و تحقیقات قبلیکه مورد نیاز بوده است انجام دهند. هم اکنون مدلهای ایزو بصورت داخلی کشور و بین المللی وجود دارد ولی با این وجود تفاوت هایی دارند که بستگی به درخواست کنندگان که کدام را میخواهند ضوابط متفاوت است و خواهان زمانی که انتخاب خودشان کردند بایستی مطابق قانون خواسته شده موسسات عمل کنند زیراکه قوانین هرکدام متمایز دیگری است. به بیان موارد ایزوها و خصوصیاتشان میپردازم که ببنیم کدام طرفداران بسیاری دارد و درخواست کنندگان بسمت کدام حرکت میکنند تا بتوانند آنرا بدست آورند و زمینه شغلی خودشان متناسب با آن شروع کنند و به توسعه روزافزون سازمانشان کمک کنند.

 

ایزو داخلی

درون کشور برای افراد داوطلب ضوابط آسان است و بهمین سبب درخواست کنندگان این قسمت زیاد هستند و تمایل دارند هرچه زودتر بدستش بیاورند و شغلشان درین حوزه آغاز کنند و محدوده کاریشان توسعه دهند و مصرف کنندگانشان در تمام منطقه ها افزایش دهند و درآمد بالایی سهم خودشان کنند.

سرمایه داراینکه که خواهان هستند آرم بگیرند بایستی مرحله اول حوزة ایزو فوری بررسی و تحقیقات ملزومه انجام دهند تا بپیشرفت شرکتشان کمک کنند و معروف شوند.رئیسان کارخانه ها ملزم هستند کلیة مناقصه هاییکه بوسیلة کارشناسانی که در وقت معین شده اعلام میشود باید بموقع حاضر شوند و نکات و مواردی که سخنران بیان میکنند بترتیب گفته شده ها انجام دهند و جلوی هرگونه سهل انگاری یا موانع را بگیرند. این کلاسها اجباری است و معنای حاضر نشدن کارخانه داران اینست که آنها علاقمند به ادامه دادن روند کاری ندارند و خودشان را کنار کشیدند و نوبت به کسانیکه انگیزه دارند میرسد.

کارخانه داران برای اخذ محتاج بدادن مبلغ کمی هستند و اگر فردی مایل به گرفتن باشد با دادن قیمت ناچیز قادر میشوند کسب کنند و کارشان شروع کنند.

 

ایزو بین المللی

روسای متقاضی برای خواستن آرم بایستی قوانین مقرر شده توسط کارشناسان مراعات کنند و در صورت اعمال کردنشان کارمندان گواهی فوری بسرعت صادر می کنند و تحویل سران موسسه ها میدهند و آنها قادر میشوند فعالیتشان را آغاز کنند. شرکت های خواهان برای گرفتن برند نیازمند سپری کردن زمان است بتوانند مدرک تحویل بگیرند.سازمان های داوطلب برای اخذ نیازمند گرفتن هزینه زیادی هستند که بایستی به موسسه بدهند. متاسفانه هر شخصی توانایی دادن مبلغ ندارد متاسفانه اندک شماری قابلیت دادن قیمت را دارند.

سازمان هایی که علاقمند هستند مدرک تحویل بگیرند بایستی آغاز طبق شروط مربوطه عمل کنند و در صورت انجام دادن درست قانون مسئولان اقدام بصدور گواهی برایشان میکنند و اینگونه آرم دریافت میکنند و با اطلاعات و تحقیقات لازم فعالیتشان در جهت مقاصد مشخص شده آغاز میکنند و مکانهایی مجهز برای این کار آماده میکنند و کارکنانشان به عرضه کردن کالاهای مرغوبتر می پردازند و بدین طریق آنها را برای هرکسی که خواستار هرکدام محصول است میفرستند. اما منفعتی که ایزو بین المللی دارد این استکه زمانیکه هزینه پرداخت و زمان سپری کرد میتوانند کارخانه های معتبر بسازند و بدین طریق موادهای جدید و مناسب یا علایق مشتریان خودشان بسازند و بخاطر احترام خاصی که سلایق خریداران خودشان میگذارند موجب میشود هر روز بر تعداد مصرف کنندگان خود بیفزایند و کالاهای بیشماری عرضه کنند و سراسر دنیا شناخته تر و معروفتر شوند و اینگونه بتوانند دراَمدشان از این طریق افزایش دهند. اینگونه همه دنیا با برند آشنا میشوند و از کیفیت محصولاتش شناخت پیدا میکنند.

 

Instagram.Icons LearnParsi 1صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید

گواهینامه های مهم

نحوه ی اخذ گواهینامه گواهی نامه ایزو ISO و HSE و CE و IMS و رتبه گرید انفورماتیک IT پیمانکاری

media/k2/items/src/873514e130e46a244b5aae0b135db01f.jpg
  نحوه اخذ گواهینامه ایزو نحوه اخذ
media/k2/items/src/ea82697ed9755e975f3c7d735db2070c.jpg
نحوه اخذ گواهینامه HSE نحوه اخذ و دریافت گواهی
media/k2/items/src/05a977f75c8bd421cf67e35678973f79.jpg
نحوه اخذ گواهینامه CE اتحادیه اروپا نحوه اخذ
media/k2/items/src/71ab1197965a26d2e4379f8b23c36ebb.jpg
نحوه اخذ گرید و رتبه پیمانکاری و انفورماتیک نحوه
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family