ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چگونه از اصالت گواهینامه ISO اطمینان حاصل کنیم؟

چگونه از اصالت گواهینامه ISO اطمینان حاصل کنیم؟

 

چگونه از اصالت گواهینامه ایزو اطمینان حاصل کنیم؟ نحوه تشخیص اصالت گواهینامه ISO چگونه است؟ نحوه تشخیص گواهینامه معتبر از گواهینامه جعلی چگونه است؟ راه تشخیص اصالت و اعتبار گواهینامه ایزو ، بررسی و استعلام اصالت گواهینامه ISO چگونه انجام می‌شود؟ راه آسان برای تشخیص اعتبار گواهینامه iso ، نحوه شناسایی اعتبار گواهینامه ایزو ، بررسی صحت و اعتبار گواهینامه ایزو چگونه است؟ بررسی صحت و‌ اصالت گواهینامه ISO چگونه است؟ از اصالت گواهینامه ISO چگونه اطمینان حاصل کنیم؟ ... و صدها سؤال متنوع دیگر که از سوی کاربران دنیای مجازی همه روزه سرچ و‌ جستجو می‌شود. تمامی این سؤالات و عبارات با توجه به نگارش‌ها و ادبیات‌های مختلف همگی یک مفهوم و منظور را می‌رسانند و آن یافتن راهی مطمئن جهت بررسی اعتبار گواهینامه ایزو و اعتماد به مراکز صدور گواهینامه ISO می‌باشد.

مراجع اخذ گواهینامه ISO

بررسی اعتبار گواهینامه‌های ایزو به بررسی اعتبار و اصالت چند سازمان و مرکز که در اخذ و صدور گواهینامه ایزو دخیل هستند ارتباط دارد. با معرفی تک به تک این مؤسسات براحتی می‌توانید از اعتبار گواهینامه ایزو اطمینان حاصل کنید. مراکز مربوط به صدور گواهینامه ایزو عبارتند از:

مراجع صدور گواهینامه ISO ایزو یا Certification Body که در اصطلاح CB نامیده می‌شوند.

مراکز اعتبار دهنده ISO ایزو یا Accreditation Body که در اصطلاح AB نامیده می‌شوند.

انجمن اعتبار دهندگان بین المللی ISO یا International Accreditation Forum که در اصطلاح IAF نامیده می‌شود.

آموزش استعلام اعتبار گواهینامه ISO

سازمان بین‌المللی استاندارد یا همان سازمان جهانی ایزو برای آگاهی و اعلام مراکز و مؤسسات معتبر در حوزه ایزو خدمت تمامی مردم جهان یک نهاد رسمی با یک سایت رسمی و قانونی بنام انجمن اعتبار دهندگان بین المللی IAF تأسیس نموده است تا تمامی کشورها و مؤسساتی که بعنوان اعتبار دهنده‌ها به مراجع صدور گواهینامه ایزو که بصورت رسمی و معتبر فعالیت می‌کنند عضو این انجمن شوند تا براحتی قابل شناسایی و استعلام باشند. مراجع صدور گواهینامه ISO یا در اصطلاح CB ها زیاد هستند و تقریبا می‌توان گفت هر کشوری یک یا چند مرجع صدور گواهینامه ایزو دارد. هنگامی که وارد سایت انجمن اعتبار دهندگان بین المللی به نشانی WWW.IAF.NU می‌شوید باید نام دقیق مؤسسه یا کشور اعتبار دهنده یا در اصطلاح AB را بیابید و بعد از جستجو و شناسایی AB مورد نظر باید به سایت رسمی مؤسسه اعتبار دهنده وارد شوید و نام مرجع صدور گواهینامه ایزو را جستجو نمایید، چنانچه نام CB در لیست AB بود و نام AB در لیست IAF بود اعتبار و اصالت گواهینامه ایزو شما ثابت می‌شود. ولی اگر اسامی مورد نظر یافت نشد یا اسامی شبیه به اسامی واقعی بود گواهینامه ایزو و مراجع صدور و مراکز اعتبار دهنده به طور قطع معتبر نخواهند بود.

بررسی استعلام اعتبار گواهینامه ایزو از طرف سازمان ملی استاندارد ایران

سازمان ملی استاندارد ایران بعنوان یکی از مراجع صدور گواهینامه ایزو بصورت کاملا معتبر می‌باشد. این سازمان تحت نظارت مرکز ملی تأیید صلاحیت یا همان NACI اعتبار دهی می‌شود. NACI عضو انجمن اعتبار دهندگان بین المللی IAF می‌باشد. در داخل سایت NACI فقط نام مراجع صدور ایرانی و ملی ارائه شده است و جهت استعلام اعتبار مراجع خارجی و بین المللی باید حتما از همان سایت IAF اقدام نمایید.

مراکز مشاوره معتبر جهت استعلام اعتبار و اصالت گواهینامه ISO کدامند؟

امروزه بخاطر تقاضای زیاد سازمان‌ها و شرکت‌ها برای گرفتن انواع گواهینامه‌های ایزو مراکز مشاوره زیادی در حوزه ایزو به فعالیت مشغول شده‌اند. متأسفانه بعلت اینکه در کشور ایران مرکز یا نهاد معتبری جهت بررسی اعتبار این مراکز وجود ندارد براحتی در اخذ انواع گواهینامه‌های ایزو بدون معتبر و جعلی فعالیت می‌کنند. مرکز مشاوره و اطلاع رسانی امکان ثبت با اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و با عضویت در کمیته فنی متناظر و بعنوان یک برند ثبت شده در حوزه ثبت و صدور گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی توسط قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران توانسته است اعتماد مشتریان و متقاضیان محترم را جلب نماید و بعنوان یک مرکز مشاوره معتبر ایزو ارائه خدمات گوناگون نماید. مرکز امکان ثبت راه سنجش اعتبار گواهینامه ایزو همراه با مشاوره رایگان آموزش می‌دهد. چنانچه در حال اخذ گواهینامه ایزو از مراکز دیگر می‌باشید و در اعتبار و اصالت گواهینامه ایزوی درخواستی خود شک و تردید دارید با شماره 02144858017 مرکز تماس امکان ثبت برقرار نمایید و از مشاوران و کارشناسان مجرب مرکز امکان ثبت جهت استعلام اعتبار گواهینامه ISO راهنمایی و کمک‌های لازم را دریافت نمایید.

Instagram.Icons LearnParsi 1صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید

گواهینامه های مهم

نحوه ی اخذ گواهینامه گواهی نامه ایزو ISO و HSE و CE و IMS و رتبه گرید انفورماتیک IT پیمانکاری

media/k2/items/src/873514e130e46a244b5aae0b135db01f.jpg
  نحوه اخذ گواهینامه ایزو نحوه اخذ
media/k2/items/src/ea82697ed9755e975f3c7d735db2070c.jpg
نحوه اخذ گواهینامه HSE نحوه اخذ و دریافت گواهی
media/k2/items/src/05a977f75c8bd421cf67e35678973f79.jpg
نحوه اخذ گواهینامه CE اتحادیه اروپا نحوه اخذ
media/k2/items/src/71ab1197965a26d2e4379f8b23c36ebb.jpg
نحوه اخذ گرید و رتبه پیمانکاری و انفورماتیک نحوه
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family