ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

GIVE ISO

مدارک لازم جهت دریافت گواهینامه ایزو

مدارک لازم جهت دریافت گواهینامه ایزو

دریافت گواهینامه ایزو توسط مراکز مشاوره و ثبت و صدور معتبر ایزو بزرگترین حسن برای یک سازمان می‌باشد. چراکه می‌تواند با پرداخت کم‌ترین هزینه در مدت زمان مطلوبی گواهینامه ایزو مورد نیاز خود را بدست آورد و از اعتبار و قانونی بودن مدرکش مطمئن باشد. یک مرکز مشاوره معتبر ایزو متقاضی را برای فراهم آوردن مدارک لازم جهت دریافت گواهینامه ایزو سردرگم نمی‌کند و سعی میکند بهترین خدمات و پشتیبانی را برای درخواست کنندگان انواع گواهینامه‌های ایزو انجام دهند.

اعتبار سنجی مراکز مشاوره به چه صورت است؟

مراکز مشاوره معتبر ایزو در ایران عضو رسمی کمیته تدوین استاندارد ملی هستند و با گرفتن مجوز از این کمیته بصورت قانونی کار اخذ گواهینامه‌های ایزو را انحام می‌دهند. مراکز معتبر مشاوره و اخذ گواهی ایزو اکثرا با مراجع ثبت و صدور بین المللی گواهی‌نامه‌های ایزو کار میکنند. مرکز سیستم کاران بغیر از داشتن امتیاز اینکه عضو رسمی کمیته تدوین استاندارد ملی هست مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد الکترونیکی این وزارت را را نیز دارد. مرکز سیستم کاران یک برند تأیید شده و ثبت شده در حوزه صدور گواهینامه ‌های ملی و بین المللی از طرف قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران را دارد. مسلما تمام این امتیازها اعتبار و قانونی بودن مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران را در اخذ انواع گواهینامه‌های ایزو را اثبات می‌نماید.

مدارک لازم جهت دریافت گواهینامه ایزو چیست؟

مدارک و اسناد لازم برای اخذ گواهینامه ایزو شامل چند قسمت می‌شود. انجام ثبت نام و درخواست گواهی ایزو اولین مدرک برای دریافت گواهی ایزو می‌باشد. فرم مورد نظر دارای گزینه‌های فارسی و لاتین می‌باشد. فرم ثبت نام برای اخذ تمام گواهینامه به یک شکل و صورت می‌باشد. بعد از انتخاب گواهینامه ایزو متناسب با اهداف سازمان باید به سراغ قوانین و دستورالعمل‌هایی بروید که از طرف سازمان جهانی ایزو برای هر استاندارد تعیین شده است. در حوزه ایزو مشاوران و کارشناسان نام قوانین و دستورالعمل‌ها را مستندات می‌نامند. مستندات یعنی انجام و اجرای قوانین و الزامات یک استاندارد بر روی تک تک فرآیندهای در حال اجرا که بعنوان یک سند احراز صلاحیت جهت اخذ گواهینامه ایزو بکار برده می‌شود.

 

دریافت اسناد و مستندات جهت اخذ گواهینامه ایزو چگونه است؟

مراکز مشاوره ایزو و همچنین در کل شرکت‌های فعال در حوزه ایزو زیاد هستند و هر کدام به نحوی در ارائه خدمات به شکل‌های متفاوت کار می‌کنند. اما مهم‌ترین نکته در ارائه خدمات ایزو به متقاضیان این است که به هنگام اخذ گواهینامه ایزو برای سازمان‌ها و شرکت‌ها هزینه‌های سرسام را کاهش دهند و یا حذف نمایند و متقاضی را با آگاهی دادن از بلاتکلیفی و سردرگمی نجات دهند. مرکز سیستم کاران دقیقا این نکته را سر لوحه خدماتش قرار داده است و هم فرم تقاضای گواهینامه ایزو را به بهترین روش در اختیار متقاضیان قرار داده است و هم دغدغه جمع آوری مستندات را از دوش مشتریان برداشته است و بصورت کاملا در دسترس و بدون دریافت هزینه کلیه اسناد و مستندات را در فضای مجازی و سایت مرکز به نشانی www.emkansabt.com و کانال تلگرامی مرکز به شماره همراه 99 84 639 - 0922 بار گذاری کرده است. چنانچه حتی به این دو روش هم نتوانستید براحتی دسترسی پیدا کنید با شماره 17 80 85 44 021 مرکز تماس برقرار نمایید تا به درخواست شما در اسرع وقت رسیدگی شود.

شرایط دریافت گواهینامه ISO چگونه است؟

دریافت گواهینامه ISO شرایط خاص و پیچیده‌ای ندارد و حتی مانند یکسری گواهینامه‌ها نیاز به گذراندن دوره‌های آموزشی کارگری و کارفرمایی نمی‌باشد و هم اینکه مجموعه متقاضی دارای یک دفتر مرکزی باشد یا در سازمان یا کارگاه یا کارخانه ‌ای در حال انجام فعالیت و تولید محصولات و خدمات باشد می‌تواند بدنبال دریافت انواع گواهینامه‌های ایزو بیاید و متناسب با اهدافش مدرک مربوطه را اخذ نماید. سازمان‌ها و شرکت‌ها برای اخذ گواهینامه ایزو می‌توانند از تمام مراجع صدور چه خارجی و‌ چه ایرانی اقدام به اخذ گواهی ایزو نمایند.

بزرگترین نهاد و مؤسسه رسمی صدور گواهینامه ایزو در ایران چه نام دارد ؟

تهیه و تدوین تمامی استانداردهای جهان توسط سازمان ایزو در ژنو انجام می‌گیرد. اکثر کشورهای دنیا عضو سازمان ایزو می‌باشند و یک یا چند نهاد یا مؤسسه رسمی جهت اخذ گواهینامه ایزو دارند. ایران هم عضو رسمی سازمان بین المللی ایزو می‌باشد و یک نهاد رسمی برای صادر کردن گواهینامه ایزو دارد. مؤسسه رسمی و اعتبار دهنده یا Certification Body ایران مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران یا NACI نام دارد. CB ها یا مراجعی هستند که زیر نظر و تأیید مؤسسه NACI بعنوان مرجع صادر کننده گواهینامه ایزو فعالیت می‌کنند. شما با مراجعه به سایت رسمی NACI می‌توانید لیست کامل مراجع صدور را جستجو نمایید.

 

مراجع صادر کننده گواهینامه ایزوصفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید

گواهینامه های مهم

نحوه ی اخذ گواهینامه گواهی نامه ایزو ISO و HSE و CE و IMS و رتبه گرید انفورماتیک IT پیمانکاری

media/k2/items/src/873514e130e46a244b5aae0b135db01f.jpg
  نحوه اخذ گواهینامه ایزو نحوه اخذ
media/k2/items/src/ea82697ed9755e975f3c7d735db2070c.jpg
نحوه اخذ گواهینامه HSE نحوه اخذ و دریافت گواهی
media/k2/items/src/05a977f75c8bd421cf67e35678973f79.jpg
نحوه اخذ گواهینامه CE اتحادیه اروپا نحوه اخذ
media/k2/items/src/71ab1197965a26d2e4379f8b23c36ebb.jpg
نحوه اخذ گرید و رتبه پیمانکاری و انفورماتیک نحوه
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family