ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مراجع صادر کننده ایزو

مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو

ایزو یک برند شناخته شده و معروف در سطح جهان و بین المللی است که با فعالیت های خوبی که در طول سالیان دراز ازخود نشان داده است توانسته است نظر شرکت ها و سازمان ها و همچنین مشتریان زیادی را بخود جلب و مشتاق کند. ایزو دارای انواع مختلفی است که در همه ­ی جهان در هر نقطه ای که مناسب فعالیت باشند فعالیت می کنند و باوجود تفاوت هایی که باهم دارند اما یک چیز مشترک دارند بنام استاندارد. درهمه­ی سازمان ها و شرکت های دارای ایزو استاندارد وجود دارد و همین استاندارد موجب همبستگی و اتحاد بین سازمان ها و شرکت های دارای ایزو شده است و هدف ایزو بهبود و ارتقای استاندارد درمیان سطوح مختلف شرکت ها، سازمان های دارای ایزو هست. شرکت ها، سازمان هایی که علاقمند هستند مدرک ایزو دریافت کنند می بایست ابتدا مراجع صادرکننده گواهی ایزو معتبر پیدا کنند. این نکته حائز اهمیت هست که شرکت ها و سازمان های متقضای دریافت مدرک ایزو می بایست در انتخاب مرجع، سازمان صادرکننده گواهی ایزو دقت و تحقیقات و بررسی های لازم را بعمل برسانند و با دانش و آگاهی مراجع را انتخاب کنند. زیرا مشاهده شده است برخی مراجع با هدف کلاهبرداری موسساتی تاسیس می کنند و می خواهند با تبلیغات فریبنده شرکت ها، سازمان های متقاضی را فریب بدهند و پول های آنان بگیرند و فرار کنند. بنابراین انتخاب مراجع صادرکننده گواهی ایزو خیلی مهم است و شرکت ها، سازمان های متقاضی مدرک ایزو می بایست دقت لازم بکار ببرند. بعد ازاینکه مراجع معتبر شناخته شد شرکت های متقضای دریافت مدرک ایزو فرم هایی پر و تکمیل می کنند و تحویل مراجع صادرکننده گواهی ایزو می دهند. شرکت ها، سازمان های متقاضی علاوه بر پرکردن فرم های مربوطه، می بایست مطابق شرایط مشخص شده توسط مراجع صادرکننده گواهی ایزو شرایط و مراحلی طی کنند. این مراحل و شرایط عبارت است:

1-مراجع صادرکننده گواهی مدرک ایزو برای شرکت ها، سازمان های متقاضی دریافت مدرک ایزو یک نقشه و طرح کلی برنامه ریزی می کنند و تحویل مدیران شرکت های متقاضی می دهند. مدیر و مدیران شرکت ها، سازمان های متقضای دریافت مدرک ایزو موظف هستند طرح و نقشه را در قسمت های مختلف شرکت اعمال کنند و از ایجاد هرگونه مشکل در راستای طرح خودداری کنند و جلوی هرگونهه سهل انگاری بگیرند.

2-مراجع صادرکننده گواهی ایزو برای هر شرکت و سازمان متقاضی دریافت مدرک ایزو بصورت جداگانه و مجزا هدف خاصی درنظر می گیرند و تحویل مدیران شرکت ها می دهند و مدیران مکلفن مطابق هدف خواسته شده، شرکت را هدایت و کنترل کنند و به مسیر و هدف خواسته شده برسانند.

3- مراجع صادرکننده گواهی ایزو برای مدیر و مدیران ارشد شرکت ها، سازمان های متقاضی مدرک ایزو جلساتی را در زمان و مکان مشخص شده تشکیل دهند و اعلام کنند که مدیران می بایست در زمان خواسته شده در جلسات شرکت کنند وگرنه عدم حضور آنها به منزله عدم درخواست دریافت مدرک ایزو هست. پس حضور مدیر و مدیران ارشد شرکت های متقاضی در جلسات الزامی است.

4-مراجع صادرکننده گواهی ایزو برای تمامی کارمندان و اعضای شرکت جلساتی را در زمان و مکان مشخص شده تشکیل می دهند و طبق زمان مشخص شده می بایست همه اعضای شرکت حاضر شوند و تمامی نکاتی که در مورد کار و فعالیت آنها در شرکت و همچنین در مورد ماموریت هایی که از طرف شرکت به آنها محوّل می شود بکار ببرند.

5-مراجع صادرکننده گواهی مدرک ایزو برای پیشرفت و ارتقای هر شرکت و سازمان بصورت مجزا و جداگانه راهکارهایی انتخاب می کنند و برای شرکت ها ارسال می کنند و مدیران شرکت ها ملزم می شوند این راهکارها را در همه­ی قسمت های شرکت پیاده و اجرا کنند و از هرگونه سهل انگاری در این زمینه خودداری کنند. و بر کارتمامی اعضای شرکت نظارت تام و کامل داشته باشند و از آنها بخواهند این راهکارها را در فعالیت های مربوط بخود اجرا کنند و اگر در این زمینه مشکلی پیش آمد فوراً به مدیران گزارش دهند تا در جهت رفع و از بین بردن مشکل اقدام کنند.

6- مراجع صادرکننده گواهی ایزو برای مدیران شرکت ها وسازمان های متقاضی جلساتی را بصورت عمومی و خصوصی برگزار می کنند . جلسات عمومی که مدیران همه­ ی شرکت ها هستند و بصورت کنفرانس، همایش، سمینار برگزار می شود و جلسات خصوصی برای مدیران هر شرکت بصورت جداگانه تشکیل می شود.

 مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو

صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید

گواهینامه های مهم

نحوه ی اخذ گواهینامه گواهی نامه ایزو ISO و HSE و CE و IMS و رتبه گرید انفورماتیک IT پیمانکاری

media/k2/items/src/873514e130e46a244b5aae0b135db01f.jpg
  نحوه اخذ گواهینامه ایزو نحوه اخذ
media/k2/items/src/ea82697ed9755e975f3c7d735db2070c.jpg
نحوه اخذ گواهینامه HSE نحوه اخذ و دریافت گواهی
media/k2/items/src/05a977f75c8bd421cf67e35678973f79.jpg
نحوه اخذ گواهینامه CE اتحادیه اروپا نحوه اخذ
media/k2/items/src/71ab1197965a26d2e4379f8b23c36ebb.jpg
نحوه اخذ گرید و رتبه پیمانکاری و انفورماتیک نحوه
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family