ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ISOIAF 

گواهینامه ایزو با اعتبار IAF

مطابق آخرین تصمیماتی که در نهاد بین المللی IAF در سال 2021 گرفته شد و مراجع صادر کننده ایزو تنها از این دلایل اطلاع دارند و بیان نمی کنند و تنها اعضای عضو IAF ( نمایندگان کشورهای مختلف اعضای نهاد بین المللی را تشکیل می دهند ) می دانند و اما این دلایل را بیان نمی کنند قرار بر این گردیده که روی کلیه گواهینامه های ایزو دارای اعتبار IAF لوگو IAF درج نگردد و درج لوگو IAF و نشان IAF و AB بر روی گواهی های ایزو طبق این تصمیم کاری غیر قانونی هست و هیچ یک از مراجع صادر کننده ایزو و AB و CB حق درج لوگو IAF را بر روی گواهی ایزو ندارند و از این تصمیم تا اتخاذ تصمیم جدید درج لوگو بر روی گواهینامه های ایزو را ممنوع کرده است. با این تفاسیر فعلا طبق این قانون انواع گواهی نامه های ایزو دارای اعتبار IAF فاقد لوگو IAF هستند و لوگو IAF و AB بر روی آنها درج نمی گردد و اما از طریق خود نهاد IAF قابلیت استعلام و رجیستری دارند. در حالیکه قبلا اینچنین نبود و روند رجیستری فرق داشت و درج لوگو نشانگر اصالت گواهی نامه ایزو بود و دیگر نهاد IAF خودش گواهی نامه های ایزو را رجیستری نمی کرد و اما حالا با این قانون نهاد IAF جهت امنیت و اطمینان خودش گواهی نامه ایزوIAF را رجیستری می کند. امروزه با این تصمیم چنانچه لوگو IAF بر روی گواهی نامه های ایزو دیده نشد امری عادی هست و جای تعجب ندارد ولی بایستی توسط نهاد بین المللی IAF رجیستری شود و استعلام گردد. نحوه رجیستری از طریق نهاد بین المللی IAF را در ذیل برایتان تشریح خواهیم کرد.

نحوه استعلام ایزو IAF

جهت اطلاع و آگاهی از استعلام گواهی ایزو صادر شده و اطمینان از اینکه گواهی ایزو صادره دارای اعتبار IAF هست با توجه به قانون عدم درج لوگو IAF بر روی گواهی ایزو اینگونه بایستی عمل کرد: ابتدا وارد سایت www.iafcertsearch.org شوید و زمانی که وارد سایت شدید اطلاعاتی از شما درخواست می شود، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و گواهی ایزو اصیل خود را با اعتبار IAF رهگیری کرده و بررسی نمایید.

IAF بزرگترین نهاد بین المللی اعتبار دهنده به AB های کل دنیا هستند و کلیه AB های اصل و دارای اصالت تحت اعتبار IAF هستند و به همین جهت نیز این عدم درج لوگو را نهاد IAF به AB ها و CB ها ابلاغ کرده است. حالا ممکنست این ابلاغیه به دست برخی از AB ها و CB ها نرسیده باشد و ایمیل به دستشان نرسیده باشد و یا با وجود ایمیل که به دستشان رسیده باز هم اقدام به درج لوگو بر روی گواهی ایزو کنند. چنانچه با اطلاع و آگاهی این کار صورت بگیرد و مراجع صادر کننده ایزو اقدام به درج لوگو IAF کنند کارشان قطعا غیر قانونی هست. به هر تدبیر چیزی که مشخص هست قانون عدم درج لوگو IAF بر روی گواهینامه های ایزو هست و در نهایت قابلیت استعلام و رجیستری از طریق خود IAF .

عده ای از مراجع صادر کننده گواهی نامه ایزو دلیل عدم درج لوگو IAF را تحریمهای ظالمانه علیه ایران می دانند و معتقدند که این قضیه عدم درج لوگو IAF و ندادن به AB جهت درج آن بر روی گواهی های ایزو تنها به دلیل تحریم اتفاق افتاده است.

گروه کارگزاری ثبت و صدور امکان ثبت یکی از معتبرترین و بزرگترین مراکز صادر کننده ایزو IAF از AB های مختلف متناسب نیاز و وقت و هزینه شما ، با حضور و استفاده از مشاوران معتبر و خبره و خدمات مشاوره رایگان در خدمت متقاضیان می باشد.

 

گواهینامه ایزو با اعتبار IAF صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید

گواهینامه های مهم

نحوه ی اخذ گواهینامه گواهی نامه ایزو ISO و HSE و CE و IMS و رتبه گرید انفورماتیک IT پیمانکاری

media/k2/items/src/873514e130e46a244b5aae0b135db01f.jpg
  نحوه اخذ گواهینامه ایزو نحوه اخذ
media/k2/items/src/ea82697ed9755e975f3c7d735db2070c.jpg
نحوه اخذ گواهینامه HSE نحوه اخذ و دریافت گواهی
media/k2/items/src/05a977f75c8bd421cf67e35678973f79.jpg
نحوه اخذ گواهینامه CE اتحادیه اروپا نحوه اخذ
media/k2/items/src/71ab1197965a26d2e4379f8b23c36ebb.jpg
نحوه اخذ گرید و رتبه پیمانکاری و انفورماتیک نحوه
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family