امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

گواهینامه ایزو رایگان

گواهینامه ایزو رایگان

گواهینامه ایزو رایگان درخواست غالب شرکتهاست و شرکتها بنابر دلایل مختلفی بدنبال اخذ و دریافت ایزو ارزان و گاهی رایگان هستند یا تعداد گواهی ایزو درخواستی و مورد نیازشان زیادست و بدلیل شرایط مالی و اقتصادی و سیاسی و همچنین نوپا بودن وسع مالی خوب و بالایی ندارند و مثلا 4 الی 5 گواهینامه ایزو درخواست دارند و یک گواهینامه را رایگان طلب میکنند و مراجع غیر iaf این امکان را به آنها می دهد. مراحل اخذ گواهینامه ایزو موارد زیر شامل میشود، مرجع صادر کننده ایزو ، انتخاب نوع گواهینامه ، مستندسازی ، پیاده سازی ایزو و سرانجام به گرفتن گواهینامه ایزو اقدام میکنند. هر سازمان طبق اهداف خود اقدام به گرفتن گواهینامه ایزو می کنند. اکثر شرکتها گواهینامه ISO میگیرند تا تبلیغات کنند بعضی شرکتها هم برای شرکت کردن در مناقصات و قرار داد بستن با پیمانکاران گواهی نامه ایزو میگیرند. سازمانهایی هم هستند که میخواهند محصولات خود را صادر کنند و جهت ورود به بازار جهانی وارد شوند.

هدف گرفتن شما از گرفتن گواهینامه ایزو چیست؟

هدف های گفته شده جهت گرفتن گواهی نامه ISO کمک فراوانی می کند. مواقع ضروری می شود با فتوشاپ از روی گواهی نامه ایزو ایجاد کرده کار راه انداز باشد. وقتی در یک مناقصه از شما گواهینامه ایزو میخواهند میتونید از روی گواهینامه ایزو موجود در گالری تصاویر گوگل به آدرس www.googel.com به درخواست مورد نظر خود برسیم. شرکتهای بزرگ جهت اعتبار خودش از گواهینامه های فتوشاپی استفاده کنند ، حتی نمی خواهند از انواع گواهینامه غیر IAF استفاده کنند.

IAF چیست؟

نهاد رسمی و جهانی مرجع IAF نام دارد. نهاد IAF وظیفه مدیریت مراجع صادر کننده برای شرکتها و سازمانها برعهده دارد. اگر بدنبال گواهینامه اصل با مرجع اعتبار دهنده بالا هستید حتما از مراجع IAF اقدام کنید. با سایت IAF آشنا شوید چون از سایت مراجع IAF سواستفاده میشود. آدرس سایت WWW.IAF.NU می باشد. مراحل اخذ گواهینامه ایزو از مراجع IAF هزینه بیشتر و زمان بیشتری نیاز خواهد داشت بدلیل انجام زیر ساختها و انجام مستندات بهتر و سوابق پیاده سازی ISO. انجمن بین المللی IAF نام داشته تمام مراجع اعتباردهی کشورها در آن عضو هستند. همه مقید و متعهد به قوانین وضع شده بین المللی رای صدور گواهینامه ایزو میباشد.

مراجع غیر IAF

شرکتهایی که نهاد اعتبار دهنده ندارند مراجع غیر IAF هستند یا اگر هم دارند عضویت IAF ندارند.شرکتهای صادر کننده مراجع غیر IAF معمولا گواهینامه های خوشکل و زرق و برق دار چاپ کرده انواع لیبل ، بارکد ، داشته میتوانند گواهینامه خود را معتبر معرفی کرده و اعلام میکنند که گواهینامه دارای رجیستری هست. این سایتها برای انگلستان ، آلمان ، انگلستان میباشد. انواع گواهینامه های غیر IAF در ایران کاربرد داشته بدلیل اینکه شرکتها و سازمانها قصد شرکت در مناقصات دارند تمایل به گرفتن این گواهینامه دارند همچنین برای انجام تبلغات و برند سازی میخواهند گواهینامه غیر IAF بگیرند. بدلیل اینکه تعداد این گواهینامه ها زیاد بوده برای شرکتها و سازمانها از نظر هزینه گرانتر حساب میشه پس تمایل به گرفتن گواهینامه ISO از مراجع غیر IAF چه داخلی چه خارجی می گیرند.

پیشنهاد مهم و کاربردی برای گرفتن گواهینامه ایزو

متقاضی گواهینامه ایزو با توجه به موارد بیان شده پیشنهاد میگردد با گروه کارگزاری امکان ثبت تماس گرفته و اطلاعات و صدور گواهینامه ایزو بصورت رایگان صحبت کرده و آخرین اطلاعات بروز شده جهت قوانین و لیست شرکتهای صادر کننده ایزو ایزانی و خارجی موارد مورد نیاز برای مستندسازی ، مراجع صادر کننده هزینه واقعی و کمترین هزینه جهت ثبت و صدور گواهینامه ایزو ، انجام ممیزی یا نحوه ثبت و صدور گواهینامه شرایط لازم جهت دریافت گواهینامه ایزو و خیلی موارد دیگر اطلاعات کسب کنید. هدف از گرفتن گواهینامه ایزو و سایر شرایط داخلی و خارجی با توجه به زمینه فعالیت و بودجه تعریف شده برای گرفتن گواهینامه ایزو از گروه امکان ثبت پیشنهاد می شود.

کارگزاری ثبت و صدور امکان ثبت با سابقه چندین ساله جهت ثبت و صدور گواهینامه در زمینه تخصص سیستم های مدیریتی مشاوره و مستندسازی ، پیاده سازی ، ممیزی مستندات ، حفظ و نگهداری و بهبود سیستم و ممیزی مراقبتی از افتخارات این مرکز میباشد و طرحهای تخفیفی مختلف و حتی رایگانی را به مناسبتهای مختلف مانند طرحهای یلدا ، طرح نوروز ، اعیاد مختلف به شرکتها ارائه می دهند. همچنین خدماتی همچون ارائه گواهینامه رایگان آموزشی در قبال گواهی نامه های ایزو ، ارائه مستندات رایگان ایزو و غیره.

 

گواهینامه ایزو رایگان صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید

گواهینامه های مهم

نحوه ی اخذ گواهینامه گواهی نامه ایزو ISO و HSE و CE و IMS و رتبه گرید انفورماتیک IT پیمانکاری

media/k2/items/src/873514e130e46a244b5aae0b135db01f.jpg
  نحوه اخذ گواهینامه ایزو نحوه اخذ
media/k2/items/src/ea82697ed9755e975f3c7d735db2070c.jpg
نحوه اخذ گواهینامه HSE نحوه اخذ و دریافت گواهی
media/k2/items/src/05a977f75c8bd421cf67e35678973f79.jpg
نحوه اخذ گواهینامه CE اتحادیه اروپا نحوه اخذ
media/k2/items/src/71ab1197965a26d2e4379f8b23c36ebb.jpg
نحوه اخذ گرید و رتبه پیمانکاری و انفورماتیک نحوه
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family