درخواستهای پر بازدید
- ایزو چیست؟
- ISO 22000
- ISO 29001
- ISO 27001
- ISO 21500
- ISO 20000
- ISO 45001
- ISO 9001
- ISO 10004
- ISO 14001
- ISO 10002
- ISO 31000
- IMS
- ISO 10001
- ISO 17025
- ISO 15189
- سایت ایزو
- ISO 29990
- ISO 10015
- ISO13485
- اخذ ایزو فوری
- رتبه انفورماتیک
- رتبه پیمانکاری
- ISO 17021
- ISO 3632
- ISO 10668
- ISO 10003
- ISO 10006
- گواهینامه ایزو ارزان
- ISO 26000
مقاله مطلب ایزو ISO و CE و HSE
- توضیحات
- تاریخ ایجاد در 05 مهر 1399
- بازدید: 2484
سازمان ایزو
سازمان ایزو مجموعه ایی متشکل شده جهت صادر کردن ایزو ، تمام مشاغل میتواننداین سازمان مراجعه کرده بابت دریافت ایزو این سازمان کمک بگیرند. بیشترین مشتریان دریافت آیزو پیمانکاران، تولیدی ها، شرکتهای نفت، گاز، پتروشیمی، همچنین دیگر مشاغل میباشد. گواهینامه هایISO9001 , ISO14001 , ISO22000 , ISO45001 , ISO10002 , ISO10004 , ISO10003 همچنین گواهینامه های دیگر میباشد. دریافت کنندگان ایزو میتوانند مدت سه سال گواهینامه ایزو استفاده کرده البته باید سالی یکبار بمدت دوسال تمدید ایزو انجام شود. مرحله اول صادر کردن مدرک آیزو فایل مشخصات مشتری برایشان ارسال شده این فایل حاوی نام شرکت، نام مدیر عامل، نام نماینده، ایمیل، آدرس دفتر مرکزی، شماره تماس، مدارک درخواستی، هزینه تمدید ایزو، هزینه صدور خواهد بود. فایل نوشته شده جهت بایگانی نگهداری خواهد شد. وقتی هزینه واریز شد نوبت صادر گواهی نامه ایزو می شود. پرینت گواهی زبان لاتین بوده نام مرجع صادرکننده، نام گواهی درخواستی، بارکد، کد رجیستری، آدرس، تاریخ سه ساله گواهینامه درج شده تحویل متقاضی داده خواهد شد.
سازمان ایزو و شرکتهای صادر کننده ایزو معتبر و فوری و ارزان
گواهی ISO همراه مستندات تحویل داده خواهد شد مستندات تحویل شده یک پکیج سه هزار صفحه بوده مطالب مفید ارزنده داخل پکیج چاپ شده حتما باید بدست مشتری برسد. مطالب مستندات ایزو حاوی خط مشی، نظامنامه، چارت سازمانی، شرح وظایف، اهداف، روشهای اجرایی، دستورالعمل های کاری، فرم ها، گزارشات، انجام فایل های ممیزی، همچنین مطالب دیگر این فایل مستندات اجرایی شدن آن درسازمان میتواند کارایی داشته باشد. این مدارک تحویل داده شد نوبت اعزام کارشناس جهت مجموعه متقاضی میرسد. این کارشناس یک روز کاری زمان نیاز داشته بتواند تمام مباحث آیزو صفرتاصد کار توضیح دهد. جلسه هماهنگ شده باید همراه مدیرعامل همچنین مسئول کنترل کیفیت انجام شود. تمام الزامات کیفیت توسط کارشناس توضیح داده شده اجرایی نمودن برای مجموعه برعهده مسئول کنترل کیفیت میباشد. وقتی اززمان صدور HDC, یکسال گذشت زمان تمدید ممیزی رسیده مجموعه دارنده باید تصمیم نهایی مبنی تمدید کردن منصرف شدن بگیرند اگر تمدید کنند اعتبار سایت همچنان برای مشتری ارسال شده متقاضی میتواند نام شرکت خود همچنین گواهینامه درخواستی مطالعه کند اما اگر انجام ندهد اعتبار گواهی نامه ساقط خواهد شد. مشتری دیگر گواهی قابل اعتبار نخواهد داشت. بکارگیری سیستم مدیریت کیفیت یک تصمیم استراتژیک برای سازمان میباشد. بمجموعه کمک می نماید عملکرد کلی خود بهبود داده یک مبنای منطقی برای فعالیتهای توسعه پایدار فراهم نماید. منافع بالقوه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین المللی برای یک سازمان شامل موارد بیان شده میباشد. توانایی ارائه مستمر محصولات خدماتی الزاماتی درخواست کننده الزامات قانونی مقرراتی برآورده میسازد. تسهیل فرصتها بمنظور افزایش رضایت مشتری، پرداختن ریسکها فرصتها مرتبط بااهداف بافت سازمان، توانایی اثبات انطباق الزامات مشخص شده سیستم مدیریت کیفیت، این استاندارد بین المللی میتواند توسط طرفهای دورن برون سازمانی مورد استفاده قرار میگیرند.
ایزو و نیاز موارد بیان شده مورد نظراین استاندارد بین المللی نمیباشد. یکسانی ساختار سیستم مختلف مدیریت کیفیت، هم راستایی مستندات ساختار بند بند استاندارد بین المللی، استفاده واژگان خاص ایزو بین المللی شرکتها، الزامات سیستم مدیریت کیفیت مشخص شده آیزو بین المللی مکمل محصولات خدمات میباشد. تفکر مبتنی ریسک مجموعه قادر میسازد عواملی میتواند موجب انحراف فرآیندها سیستم مدیریت کیفیت نتایج طرح ریزی شده شوند تعیین نموده جهت حداقل رساندن اثرات منفی استفاده حداکثر فرصتهای بوجود آمده، کنترلهای پیشگیرانه بکار گیرد. برآورده سازی مستمر الزامات پرداختن نیازها انتظارات آینده باعث میشود. شرکت چالش قرار گرفتن یک بافت دارای پیچیدگی پویایی افزایش مواجه شوند. بمنظور دستیابی این هدف متقاضی علاوه اصلاح بهبود ممکن میباشد استفاده متنوعی جهت بهبود همچون تغییر اساسی نوآوری سازماندهی مجدد ضروری ببیند. استاندارد بین المللی مبنای اصول مدیریت کیفیت استاندارد ایزو توصیف ها شامل شرح هراصل دلیل اهمیت هریک اصول برای سازمان مثالهایی منافع مرتبط این اصول اقدامات رایج بمنظور بهبود عملکرد سازمان هنگام بکارگیری این اصول میباشد. اصول مدیریت شامل، تمرکز مشتری، رهبری، مشارکت افراد، رویکرد فرایندی، بهبود، تصمیم گیری مبتنی شواهد، مدیریت ارتباطات استاندارد بین المللی بمنظور افزایش رضایت مشتری طریق برآورده کردن الزامات وی، استفاده رویکرد فرایندی هنگام ایجاد پیاده سازی بهبود اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت پشتیبانی میکند،
سازمان ایزو ، اخذ گواهینامه ایزو جهت شرکت در مناقصات