چاپ
برچسب ها ایزو   ISO   ایمنی   ایمنی کار   تایید صلاحیت ایمنی   ایمنی پمانکاران   تاییدیه ایمنی   صلاحیت ایمنی پیمانکاران  
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

سایت ثبت نام گواهی ایمنی وزارت اداره کار

گواهی ایمنی وزارت اداره کار طبق الحاقیه‌ای که هیئت وزیران دولت در سال ۱۳۹۷ مصوب کردند بجهت رعایت اصول ایمنی و ایمن سازی محیط کار و کاهش حوادث و خطرات ناشی از کار به منظور حفظ سلامت نیروی انسانی و دفاع از منافع مالی کشور بعنوان یک گواهی لازم و ضروری در دستور کار سازمان‌ها و شرکت‌ها و پیمانکاران قرار گرفت. گواهینامه ایمنی وزارت اداره کار با نام گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران بر روی گواهی درج می‌گردد. بعلت اینکه مجری و بازرس صدور این گواهینامه ایمنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشد عنوان گواهینامه ایمنی وزارت اداره کار را به خود اختصاص داده است.

متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ و نحوه صدور گواهی ایمنی وزارت اداره کار ممکن است نام این گواهی را با نام‌های گواهینامه ایمنی اداره کار ، گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران ، گواهینامه اداره کار ، تأییدیه ایمنی اداره کار ، گواهی ایمنی اداره کار ، گواهی‌‌نامهhse  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، گواهی ایمنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، گواهی اچ اس ای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، گواهینامه اچ اس ای اداره کار سرچ نمایند. تمامی این نام‌ها و الفاظ بیانگر یک نوع گواهینامه هستند و سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ثبت‌نام گواهی ایمنی تأسیس گردیده است.

 

مراحل ثبت‌نام گواهی ایمنی وزارت اداره کار در سایت

متقاضی اخذ گواهینامه ایمنی اداره کار ابتدا وارد سامانه صلاحیت مسئولین ایمنیisaap می‌شود و بعد از ثبت‌‌نام و بارگذاری مدارک لازم وارد مرحله بعدی می‌شود. در این مرحله مدارک لازم به کارتابل کانون انجمن‌های صنفی مسئولین ایمنی کار در سامانه ارسال می‌گردد پس از بازرسی و بررسی و تأیید انجمن صنفی مسئولین ایمنی مدارک لازم به کارتابل بازرس شهرهایی که پیمان و کارگاه در آنجا وجود دارد فرستاده می‌شود. پس از صحت و سقم و تطبیق مدارک توسط بازرسان شهرهای مربوطه و دریافت تأییدیه بازرسان مدارک به کارتابل بازرس کل استان فرستاده می‌شود و بعد از بررسی پرونده در کمیته تشخیص صلاحیت در صورت وجود احراز صلاحیت شرایط گواهی ایمنی وزارت اداره کار صادر می‌گردد.

 

دوره‌های آموزشی افراد سازمان جهت اخذ گواهی ایمنی وزارت اداره کار

 

مدارک لازم جهت ثبت‌نام مسئول ایمتی

کپی شناسنامه و کپی کارت ملی از تمام صفحات، قرارداد مسئول ایمنی، گواهینامه دوره‌های آموزشی، سوابق و تجربه‌های کاری مسئول ایمتی، صورت جلسه کمیته حفاظت فنی

تمام گواهینلمه‌های آموزشی از طرف مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت می‌باشد.

 

مدارک پیش نیاز جهت اخذ گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران

سازمان‌ها و شرکت‌های پیمانکاری جهت اخذ گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران نیازمند گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی ( مجوز اداره کار ) و یا گواهینامه صلاحیت پیمانکاری ( رتبه پیمانکاری ، گرید پیمانکاری ) می‌باشند. مشاغلی که در حوزه‌های خدماتی و پشتیبانی نظیر امور آشپزخانه و رستوران، فضای سبز، تأسیسات، تعمیر و نگهداری تجهیزات وسایل اداری، حمل و نقل، خدمات عمومی و نگهبانی و چاپ و تکثیر فعالیت میکنند برای اخذ گواهی ایمنی وزارت اداره کار باید ابتدا گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی یا گواهینامه صلاحیت اداره کار را دریافت نمایند. مشاغلی که در حوزه‌های فنی و مهندسی نظیر راه و ترابری، ساختمان، آب، صنعت و معدن، تأسیسات و تجهیزات، نیرو، کاوش‌های زمینی، ارتباطات، کشاورزی، نفت و گاز و مرمت آثار باستانی فعالیت دارند باید ابتدا گواهینامه صلاحیت پیمانکاری یا رتبه پیمانکاری را اخذ نمایند و بعد گواهی ایمنی وزارت اداره کار را دریافت نمایند.

مجوز بهره برداری از وزارت صنایع، نیروی انتظامی، وزارت صنعت و معدن و تجارت، نظام مهندسی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، وزارت نیرو، وزارت نفت، وزارت صنایع، تأییدیه صنوف و اتحادیه‌ها و مجوز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مدارک دیگری هستند که متناسب حوزه شغلی بعنوان گواهینامه پیش نیاز اخذ می‌شوند.

 

هدف از اخذ گواهی ایمنی وزارت اداره کار

مرکز سامان کاران با داشتن چندین سال سابقه درخشان افتخار دارد تا همراه با مشاوره رایگان کلیه خدمات و پشتیبانی‌ها را جهت اخذ گواهی ایمنی وزارت اداره کار به شما متقاضیان محترم ارائه دهد.

Instagram.Icons LearnParsi 1صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید