ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

گواهینامه ایزو توف

گواهینامه ایزو توف

گواهی نامه ایزو توف tuv در حقیقت یکی از برندهای گواهی iso هست که با پسوندهای مختلفی وجود دارد. حتی گاهی شرکتها این عنوان را با نام یک گواهی iso اشتباه می گیرند و ممکنست فکر کنند tuv یک گواهی نامه iso هست و تنها نامش را شنیده اند اما غالب شرکتها می دانند که tuv یک برند است که با پسوندهای مختلفی دیده می شود. مثل tuvnord،tuv north ، tuv intercert ، international tuv، tuv group، tuv hesen ، tuv austria ، tuv worth و tuv thuringen و غیره و بسیاری برندهای دیگر که با استفاده از نام tuv برای خود برند ساخته اند و با پسوندهای مختلف مراجعی معتبر و حتی نامعتبر با نام tuv می سازند.

گواهی نامه ایزو توف TUV در خصوص انواع گواهی ISO صادر می گردد و برند توف TUV را با پسوندهای مختلف می بینید که می توانید جهت اخذ ISO از طریق آنها استفاده نمایید. TUVNORD یک برند IAF هست و همچنین TUV THURINGEN و و TUV HESEN وTUV AUSTRIA و TUV INTERCERT IAF هستند و در سطح بین المللی دارای اعتبار هستند و بسیاری برندهای دیگر غیر IAF هستند. مراجع صادر کننده ISO را در اصطلاح CB می نامند که خود این CB تحت اعتبار یک مرجع بالا دست با عنوان AB اعتبار می گیرد و در نهایت خود AB نیز تحت اعتبار یک نهاد بین المللی با عنوان IAF اعتبار گرفته و مجوز صدور می گیرد. سری دیگر مراجع غیر IAF هستند و توف TUV هایی مثل TUV NORTH و INTERNATIONAL TUV ، TUV GROUP و TUV WORTH غیر IAF هستند. غیر IAF ، AB ها و CB های ساختگی و خصوصی هستند که زیر نظر IAF نیستند و به همین جهت اصطلاحا بهشان غیر IAF گفته می شود. در ادامه به یک تعریف و بیان کلی در خصوص گواهی نامه ایزو ISO و مراجع صادر کننده ISO و نحوه دریافت ایزو TUV می پردازیم.

گواهینامه iso از انواع گواهی نامه های مهم و اساسی برای شرکتها و موسسات و نهادها با زمینه های فعالیت متفاوت هست. ایزو iso ها الزامات تعریف شده و استانداردهایی می باشند که درون سازمان جهانی iso که درون ژنو سوییس قرار دارد تدوین می گردند و سپس منتشر خواهند شد و در قالب یک گواهینامه زمانی که طراحی شده و مستند سازی و پیاده سازی می شوند صادر خواهد شد. گواهی نامه های iso بسیار متنوع و متعدد هستند و برای هر حوزه ی کاری یک ایزو iso و یک گواهی ایزو iso تعریف می شود. گواهی نامه های iso امروزه روز به عنوان یکی از مهمترین انواع گواهی نامه ها برای شرکتهایی هست که می خواهند درون مناقصات شرکت نمایند و کارفرمای مناقصه گزار اکثرا از آنها گواهی iso را درخواست خواهد کرد. همین طور من باب صادرات به بازارهای جهانی شرکتها و نهادها نیازمند اخذ گواهینامه iso هستند و می باید iso را دریافت کنند. همچنین iso به عنوان یک ابزار تبلیغاتی هدفمند، آگاهانه مورد استفاده قرار می گیرد و شرکتها جهت تبلیغات گواهی iso را دریافت می کنند. بسیاری شرکتها به دلیل رقابت با رقبای همکار و هم فعالیت اقدام به اخذ iso می کنند تا مشتریان را به واسطه دارا بودن گواهی iso جذب کنند. گروهی شرکتها جهت مطرح کردن خودشان در بازارهای داخلی و حتی بازارهای جهانی اقدام به اخذ گواهی iso می کنند تا خودشان را مطرح کنند و معتبر معرفی کنند و به واسطه iso ، خود را در مقایسه با دیگر رقبا در بازار معتبر معرفی کنند. به هر صورت شرکتها برای اهداف مختلفی اقدام به دریافت iso می کنند که تنها خودشان می دانند. اما همگی اهداف نهایت به بهره وری و جلب مشتری و پیشرفت نهادها و سازمانها می انجامد.

مراحل اخذ گواهی نامه iso

انتخاب هدف از دریافت گواهی iso

انتخاب نوع گواهینامه iso

انتخاب مرجع ثبت و صدور iso

مستند سازی و پیاده سازی گواهی iso

ممیزی داخلی و خارجی ایزو

ممیزی نهایی iso

ثبت و صدور گواهی iso

TUV نیز به عنوان یک مرجع ثبت و صدور ISO جهت صدور گواهی ISO مستلزم طی کردن این مراحل هست. توف نورد و مراجع معتبر IAF با پیشوند TUV همگی به دنبال طی این مراحل سختگیرانه تر انجام می پذیرد. پیاده سازی ایزو سختگیرانه صورت می گیرد و ممیزی نیز با سخت گیری انجام خواهد شد و ممیز در این مورد سختگیرانه تر عمل میکند و اما که در خصوص غیر IAF اینگونه نبوده و پیاده سازی و ممیزی به سهولت انجام خواهد گرفت.

گروه کارگزاری رسمی امکان ثبت ، گواهی ISO را از TUV و تمامی مراجع TUV با پسوندهای مختلف معتبر را شناخته و متقاضیان محترم را جهت اخذ یک گواهی ISO معتبر از مراجع معتبر با توجه به نیاز سازمان همراهی خواهد کرد. تمامی خدمات مشاوره مرکز ما رایگان خواهد بود.

Instagram.Icons LearnParsi 1صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید

گواهینامه های مهم

نحوه ی اخذ گواهینامه گواهی نامه ایزو ISO و HSE و CE و IMS و رتبه گرید انفورماتیک IT پیمانکاری

media/k2/items/src/873514e130e46a244b5aae0b135db01f.jpg
  نحوه اخذ گواهینامه ایزو نحوه اخذ
media/k2/items/src/ea82697ed9755e975f3c7d735db2070c.jpg
نحوه اخذ گواهینامه HSE نحوه اخذ و دریافت گواهی
media/k2/items/src/05a977f75c8bd421cf67e35678973f79.jpg
نحوه اخذ گواهینامه CE اتحادیه اروپا نحوه اخذ
media/k2/items/src/71ab1197965a26d2e4379f8b23c36ebb.jpg
نحوه اخذ گرید و رتبه پیمانکاری و انفورماتیک نحوه
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family